Pretty Stranger 完美的陌生人

Rock my soul and world with a gentle kiss 你輕柔的吻擺動了我的世界與靈魂
Fly makin’me fly 飄揚 讓我開始飄揚
To eternal 永恆不朽

give my beat alive 讓我的心跳繼續
take my breath away 讓我無法呼吸

Now seize the time 此刻抓緊時間
defeat the weak and break my runaway 擊敗軟弱再改掉我的逃避
Reason will not lead to solution 所有的理由 不一定都會有所結果
I will end up lost in confusion 我不會讓自己渺茫無措


Until the sun has risen 直到太陽再度升起




But it’s over now 一切到此為止
i need wake up in my Dreams... 我必須從我的夢中醒過來了
arrow
arrow
    全站熱搜

    ciaog18 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()