音樂創作分享

"TANIC.J"
ShakeItOff (Tanic & Mai & Ty. Remix)
http://tw.streetvoice.com/music/user-song.asp?au=88466


Shake It Off(ft. Young Mai & Ty.)

Young Mai voice:
Shake it off…x 6, Yeah…

Chorus:Tanic.J & Young Mai
Shake shake it off,I…I have to let you go.
Shake shake it off,to handle business on my own.
Shake shake it off,without it all,
I know it’s over.
Shake shake it off,that’s a lie in a shade of blue.
Shake shake it off,you have made me lose control.
Shake shake it off,nothing at all,
I know it’s over.

怪我蠢蠢欲動,掉進那條胡同,
找到南北西東卻又錯過你吹的風。
街口的一場夢,漂浮過卻不走,
午夜電臺情歌麻痹沒煙抽的我。

Background Voice :Tanic.J & Ty.
那幾分鐘電影故事講述整個世紀,
我真的懷疑浪漫場景只是個幻影,
So kiss me baby,don’t be so lazy,
時間難能可貴。
沒理由防備來吧baby給我安慰,
愛無路可退誰把誰逼得岌岌可危?
So touch my baby, you make me crazy,
把回憶撤退。

Repeat Chorus x 1

我又蠢蠢欲動,鑽進隔壁胡同,
找到南北西東還沒發現他藏的什麼。
街口相同的夢,漂浮過又沒走,
午夜電臺情歌灌醉沒想通的我。

Ty. rap:
打開記憶 是誰把我推向孤寂
可能正是上一個你
冷冷的風 吹開傷心事的備忘錄
停下的一頁 寫着拥有你的季节
充滿諷刺的情節
此刻變成了線
在諷刺的夜晚给 我打上一個心結
系的太緊 我快要喘不過氣
回憶擋住我 我已经轉不過去

Repeat Chorus x 1

Young Mai rap:
I know what chu gonna doin it like
shake it off 時間過的那麼快
早就把煩惱都拋到九霄雲外
解開那些束縛鬆開那些裙帶
只有你和我 這是1 ON 1 TIME
別見怪我的失態在我看來也很意外
只怪愛來的太快
Shake it for me baby 相信它的存在

Repeat Chorus x 1 & Tanic.J Solo Voice:
Let you go, you….
Somebody’s name, it’s over….
Shake it off….
And nobody knowns…
You have made me over…Woo…
I know…you go…
Shake it off…. Over……mum…Yeah…

Background Voice :Tanic.J & Young Mai
Shake shake it off,Shake shake it off,
Shake shake it off,Shake shake it off,
Shake shake it off,Shake shake it off,
I know it’s over.



ps.不知道裡頭有太多人的創作~我都好喜歡~感覺大家都好棒唱出自己的心情
   唱出人人的心聲,各位可以上此網站,聽聽各位音樂人的創作!
arrow
arrow
    全站熱搜

    ciaog18 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()